Інвентаризація основних засобів

Інвентаризація основних засобів

Найчастіше інвентаризація основних засобів проводиться наприкінці фінансового року, що дозволяє відобразити в річному звіті реальну суму активів Компанії. Однак саме в цей час завантаження співробітників досягає своїх пікових величин, тому вважається доцільним залучати для інвентаризації незалежних фахівців.
Наші фахівці допоможуть якісно і оперативно вирішити цю задачу для Компанії.

Маркування, штрихкодування, складання електронної бази даних

Інвентаризація основних засобів відповідно до законодавства про бухгалтерський облік проводиться не рідше одного разу на рік. Ця процедура допомагає виявити надлишки, ліквідувати пересортицу і оприбуткувати не враховане майно.
Процес проведення інвентаризації досить трудомісткий, що може стати великою проблемою для компанії з великою кількістю майна, об’єктів інвентаризації та матеріально відповідальних осіб. У будь-якому випадку, незалежно від розмірів підприємства і кількості основних засобів, процес організації та проведення інвентаризації вимагає професійного й уважного підходу.

Інвентаризація силами штатного персоналу часто викликає зайві незручності і відволікає працівників від їх основної роботи. Саме тому виведення даної процедури на аутсорсинг – рішення, яке дає масу очевидних переваг:

  • концентрація уваги персоналу компанії тільки на основній діяльності;
  • проведення інвентаризації без зупинки роботи в зручний час;
  • використання сучасного обладнання;
  • мінімальні терміни виконання робіт;
  • незалежні і кваліфіковані аудитори.

Результатом проведеної роботи є опис, що містить всі товарно-матеріальні цінності, виявлені в місцях зберігання. В ході інвентаризації здійснюється маркування, штрихкодування, складання електронної бази даних.
Отриманий в результаті перелік порівнюється з обліковими залишками. Це дозволяє виявити недостачі і надлишки, ліквідувати пересортицу.

Етапи інвентаризації основних засобів

Етапи інвентаризації основних засобів:

  1. Ідентифікація об’єктів інвентаризації
  2. Складання електронної бази даних майна
  3. Штрихове кодування, привласнення інвентарних номерів
  4. Закріплення місцезнаходження майна на момент ревізії
  5. Внесення інформації про матеріально відповідальних осіб
  6. Звірка отриманих результатів перерахунку з бухгалтерськими даними
  7. Виявлення неврахованих, відсутніх основних засобів, аналіз пересортиці 

Результатом проведеної роботи буде перелік майна в електронному вигляді із зазначенням докладного опису, стану, місцезнаходження, матеріально відповідальної особи.

Оптимальний документообіг інвентаризації

Заявка на інвентаризацію

Зв’яжіться з нашим менеджером для опису поставленого завдання і обговорення деталей його виконання.

Замовте інвентаризацію або вишліть запрошення на тендер за адресою:

info@active-audit.com.ua

 

Визначення графіка і умов роботи

Розкажіть нам, коли вам зручніше реалізувати проект, і в яких офісах.

Підписання договору
Терміни проведення. Формат звітності. Сума договору. Умови оплати.

Інвентаризація
Наші фахівці приїдуть до Вас в офіс і або почнуть звірку з вашою майстер-базою, або створять нову, наклеюючи і реєструючи штрих-коди на основні засоби. Також вони додадуть опис і вкажуть відповідальних за матеріальні цінності за Вашою вказівкою.

Автоматизація інвентаризації та подальший облік основних засобів

During inventory , we use an automated On-line  Inventory System (hereinafter referred to as the System), which is designed to inventory, record and control the movement of inventory (from one premises to another, to a warehouse (eg, in the case of disposal), to repair, etc.), add or close user access and inventory locations.

What are the benefits of our System:

The system independently generates and saves the QR code upon initial introduction of inventory to the site. It is possible to download the QR code, for further printing of labels (both separately for each inventory , and in the section of one storage place (shop, department).

QR Code Generated – can read any smartphone. Upon reading, information about the inventory and / or “Confirmation” of actual availability may be given.

Upon reading, if the inventory from accounting perspective  is in another place, it is possible to automatically transfer to the actual location

The system has four main sections:

 Description »- list (information) inventory – data is automatically loaded by Excel list. Inventory results are expected to be uploaded to Excel. It is planned to move from this section to the section “Status” – “Subdivisions” – “Warehouse”, “Repair” and others.

“Surplus” – entered by the inventory of the surpluses that were found during the inventory.

“Status” – units – “Warehouse”, “Repair”.

“Analytics”: A.) “inventory Availability” section – allows you to view in quantitative and qualitative form, for selected additional parameters (for example, inventory location, Type of equipment) the presence of inventory . B) Accounting, Subsection, Summary Inventory Report – the report shows, by each element, where and what is in comparison: accounting – inventory results.

Після проведення інвентаризації:

  • Вести on-line облік основних засобів
  • Скоротити витрати часу на проведення інвентаризацій
  • Зменшити ймовірність несанкціонованого зникнення майна
  • Підвищити рівень оперативного контролю переміщення основних засобів та продукції
  • Позбутися від неточностей при прийомі, вибутті та обліку основних засобів
  • Виявляти прямі зловживання матеріально відповідальними особами
  • Виявляти неправильні відображення документальних даних


Нормативні документи

Обов’язковість річної інвентаризації 

  1. пп. 6 ст. 145 Господарського кодексу; п. 1 ст. 10 Закону від 16.07.1999р. №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
  2. ч. 1 ст. 10 Закону №996; п. 7 розд. I Положення про інвентаризацію активів і зобов’язань, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.2014р. №879, п. 12 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2000р. №419.
  3. п. 18 розд. II Положення №879 «Відповідальність за повноту і точність внесення до інвентаризаційних описів даних про фактичні залишки».
  4. п. 17 розд. II Положення №879 «В інвентаризаційних описах (актах інвентаризації) помарки і підчищення не допускаються».

Звертаємо увагу

Випадки не проведення (або неналежного проведення) річної інвентаризації підпадають під дію норм КУАП, а саме: ст. 1642 (порушення законодавства з фінансових питань) та передбачають відповідальність, зокрема, за внесення неправдивих даних до фінансової звітності, несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей. Штраф становить від 8 до 15 НМДГ (від 136 до 255 грн.).

Switch The Language

    [rt_icon icon_name="icon-link-ext"] аудиторські послуги ДДО

    [rt_icon icon_name="icon-link-ext"] послуги бугалтерського обліку ДДО

    Адреса

    03038, Україна, м. Київ
    вул. Миколи Грінченка, 4

    Тел./факс

    +380 44 521-40-07

    Електронна пошта

    [email protected]