Для підвищення результатів діяльності Підприємства та удосконалення системи управління Компанія «АКТИВ-АУДИТ» пропонує Вам послуги з антикризового управління підприємством.
Пропоноване антикризове управління Вашим підприємством – це особлива система управління, що характеризується комплексним характером, спрямована на усунення тих явищ, які несприятливо впливають на бізнес, і забезпечення фінансової рівноваги в тривалому періоді.
Механізм антикризового управління підприємством складається з наступних основних підсистем:
1. Діагностика фінансового стану
Діагностика фінансово-економічного стану Вашого підприємства дозволить визначити причини його потрапляння в зону неплатоспроможності. Оцінка стану включає комплексний аналіз внутрішніх і зовнішніх взаємин компанії, в результаті проведення якого досягаються наступні цілі:
- перевірка достовірності фінансової та нефінансової інформації про діяльність компанії;
- оцінка можливості реалізації існуючої стратегії компанії;
- оцінка правильності ведення документообігу на предмет його відповідності законодавству і внутрішнім нормам компанії;
- оцінка конкурентних позицій компанії на ринку;
- оцінка правильності податкової та статистичної звітності.
2. Оцінка бізнесу підприємства
Оцінка бізнесу підприємства включає в себе такі найважливіші розділи:
- структура активів і пасивів;
- аналіз майнового стану;
- експрес-аналіз фінансового стану:
- ліквідність,
- фінансова стійкість,
- ділова активність, а також оборотність коштів підприємства,
- рентабельність капіталу і продажів,
- ефект фінансового важеля.
Показники ліквідності та фінансової стійкості (здатності підприємства своєчасно і в повному обсязі здійснювати розрахунки за короткостроковими зобов’язаннями: розрахунки з працівниками по оплаті праці, з постачальниками за отримані товарно-матеріальні цінності та надані послуги, з банками по позиках і т.і.) взаємодоповнюють один одного і дають уявлення про фінансовий стан підприємства. Оцінка фінансової стійкості підприємства здійснюється за співвідношенням власних і позикових коштів в активах, за темпами накопичення власних коштів, за співвідношенням довгострокових і короткострокових зобов’язань підприємства, за забезпеченням матеріальних оборотних засобів власними джерелами.
3. Організаційно-виробничий менеджмент
В рамках організаційно-виробничого менеджменту проводиться робота з вивчення постачальників сировини, ціни на необхідну сировину і обладнання, можливості відстрочок по платежах, готовності постачальників працювати і надалі. Крім того, досліджуються питання постачання підприємства електроенергією, теплом, водою та іншими матеріальними ресурсами.
4. Маркетинг
Після аналізу цих проблем звертається увага на питання маркетингу – аналіз стану підприємства на ринках і попит на продукцію підприємства. Суть антикризового маркетингу – діяльність, що перетворює потреби покупця в доходи підприємства.
5. Управління персоналом
Антикризове управління персоналом полягає в удосконаленні організації праці та оптимізації чисельності персоналу підприємства.
6. Фінансовий менеджмент
Фінансовий менеджмент, який грає важливу роль в антикризовому управлінні, являє собою основний тактичний елемент фінансового забезпечення бізнесу, за допомогою якого можна управляти не тільки грошовими потоками Вашого підприємства, а й знаходити найкращі рішення фінансових проблем.
7. Створення та реалізація плану антикризового управління
Результатом вищевказаної програми є створення і реалізація плану антикризового управління, в який входить комплекс заходів, спрямованих на відновлення платоспроможності, фінансової стійкості та забезпечення фінансової рівноваги підприємства в тривалому періоді.